Spirála: Vedoucí provozu
Na Výstavišti

kariera2_1408

Náplň práce:

  • Vytváření konkrétního personálního nastavení každé akce i běžného provozu ve spolupráci s produkčním/pořadatelem akce.
  • Komunikace, organizace a zajištění externích služeb a dodavatelů.
  • Zajišťování pro akce různého druhu (smluvně) tyto složky: gastro, kustody/uvaděče, pokladní, ostrahu, úklid, hasičský dozor, další služby od souvisejících oddělení
  • Aktivní budování vlastního seznamu proškolených a s prostorem seznámených pracovníků, plánování jejich služeb.
  • Zodpovědnost za všechny externí složky, jejich dobré vystupování a kvalitně odvedenou práci.
  • Zodpovědnost za přidělený rozpočet svého úseku na dané akci.
  • Zodpovědnost za efektivní počet spolupracovníků.
  • Úzká spolupráce s podnájemcem občerstvení a domluva technicko-organizačních záležitostí s tímto podnájemcem.
Kde:

Nová Spirála
Na Výstavišti

Nástup:

Srpen 2022

Kontakt:

CV, včetně stručného motivačního dopisu, zasílejte na kariera@navystavisti.cz.

Kariéra

Informace o pozici

Požadujeme:

  • Dokonalou znalost provozu divadla a jeho personálu
  • Velmi dobrou znalost provozu gastra
  • Organizační schopnosti a flexibilitu
  • Zkušenosti s řízením týmu
  • Přirozenou autoritu se silnou empatií a pochopením
  • Pokročilou schopnost práce s PC a ovládání základních programů MS Office
  • Vynikající komunikační schopnosti
  • Samostatný přístup a ochotu převzít odpovědnost

Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • Příspěvek na obědy
  • Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění (po uplynutí zkušební doby)
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou – 1 rok, následně v případě spokojenosti prodloužení na neurčito
  • Služební notebook a telefon
  • Možnost zdarma využívat sportoviště na Výstavišti, případně akce konající se v areálech Výstaviště a Pražské tržnice
  • Příjemný pracovní kolektiv
  • Dog friendly prostředí