realizace a řízení výstavby vybraných nových projektů a zajištění rekonstrukce vybraných stálých staveb, včetně zajištění administrativy související s přípravou projektu, řešení technické náplně při přípravě projektu pro realizaci výběrového řízení na zhotovitele stavby,
koordinace realizovaných projektů s dalšími úseky společnosti zejména s ohledem na pořádání obchodních akcí v areálu,
kontrola a dohled nad stavebními záměry s ohledem na časové termíny i kvalitu,
kontrola dodržování podmínek rozhodnutí a smluv vztahujících se k projektu po celou dobu realizace projektu,
zajištění komplexní spolupráce a komunikace týkající se administrace projektu s dalšími účastníky projektu, seznamuje se zejména s dosud zpracovanou projektovou dokumentací, s obsahem a podmínkami stavebního povolení a s obsahem uzavřených smluv,
kontrola postupu prací podle časového plánu projektu a návrhy opatření k jeho dodržení včetně přípravy podkladů k uplatnění sankcí vůči zhotovitelům a dodavatelům při neplnění smluvních podmínek zhotoviteli a dodavateli,
příprava podkladů pro zajištění financování projektu, průběžné informování o finančních potřebách projektu a průběžné vyhodnocování stavu,
shromažďování, evidence, kontrola a archivace dokladů a dokumentace projektu (certifikáty, atesty, protokoly, apod.) se zvláštním zřetelem na podklad k přejímacímu řízení a kolaudaci stavby v souladu s požadavky smluvních dokumentů, právních a technických předpisů,
spolupráce s ostatními členy týmu v průběhu kolaudačního řízení.